Termeni și condiții
Serviciile oferite pe platforma educațională Teach&Learn Academy sunt servicii de suport socioprofesional pentru parcursul de carieră în sistemul de învățământ și se referă la utilizarea de către educatori/învățători/profesori/logopezi etc a modulelor, aplicațiilor și instrumentelor informatice puse la dispoziția lor pentru dezvoltarea profesională și pentru elaborarea de produse educaționale. Acestea constau în: acces la formare prin cursuri online sau mixte,access la produse sau servicii educaționale, acces la resurse educaționale deschise, la softuri educaționale și la un instrument pentru promovarea RED , acces la reviste educaționale și la instrumente de publicare de articole în reviste educaționale, posibilitatea de a publica lucrări înregistrate cu ISBN sau ISSN cu Editura TEACH&LEARN.
Serviciile oferite sunt dinamice, depinzând de evoluția tehnologiilor digitale atât funcțional (de ex., posibilitățile aplicațiilor incluse în platformă), cât și din perspectiva conținutului oferit (de ex., conținutul unor RED sau conținutul cursurilor de formare).
Articolele publicate pe acest site sunt protejate de „Legea dreptului de autor” şi de Tratatele şi acordurile internaționale privind drepturile de proprietate intelectuală. Utilizatorii pot folosi conținutul website-ului în scopuri educative.
Utilizatorilor le este interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea, distribuția parțială, integrală sau modificată a conținutului acestui site în alte scopuri.
Testele de performanță, de antrenament, fișele de lucru remediale, chestionarele, rebusurile, jocurile didactice de pe site-ul https://teach-learn-academy.ro/ sunt oferite ca atare fără a fi responsabili de buna lor funcționare, de rezultatele acestora sau de eventualele probleme apărute pe parcursul desfășurării testului online.
Ne rezervam dreptul de a modifica oricând conținutul testelor, precum și ștergerea lor. Nu ne asumăm responsabilitatea asupra punctajului pe care utilizatorii îl obțin în urma parcurgeri unui test și nu oferim informații și explicații cu privire la greșelile făcute de utilizator în cadrul rezolvării testului
Pentru a putea accesa și folosi toate materialele gratuite ale website-lui https://teach-learn-academy.ro/ presupune acordul dumneavoastră ca și Utilizator referitor la Termenii și Condițiile noastre de utilizare a acestui website cât și acordul asupra Politicii de confidențialitate. Accesarea sau vizitarea în continuare a site-ului, a oricărei pagini din acesta precum şi a oricărei părți componente din acesta constituie o acceptare în întregime și necondiționată a acordului şi a oricărei prevederi din acesta cu modificările care vor surveni în viitor.
Este foarte important să citiți cu atenție acești termeni, iar dacă nu sunteți de acord cu aceștia puteți oricând să părăsiți navigarea website-lui. Teach&Learn Academy este deținut de o persoană juridică (Centrul Educațional Teach&Learn S.R.L.), cu activitatea în România ceea ce înseamnă că în cazul unui litigiu se vor aplica consecințele nerespectării legilor țării noastre. Prin urmare, Centrul Educațional teach&Learn S.R.L este proprietarul website-ului și deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra tuturor materialelor și articolelor prezentate pe acest site.
Centrul Educațional Teach&Learn S.R.L. vă pune la dispoziție o licență limitată de utilizare a website-ului https://teach-learn-academy.ro/ și anume vizualizarea materialelor incluse în el cu posibilitatea descărcării și salvării acestora pe device-urile dumneavoastră, cu următoarele limitări:
- Interzicem publicarea oricărui articol sau pagină web de pe https://teach-learn-academy.ro/ în totalitate sau parțial pe orice alt site sau alt spațiu online cum ar fi rețelele de socializare sau platforme educaționale, fără permisiunea noastră. Pentru a avea permisiunea noastră, vă rugăm să ne contactați electronic folosind adresa de email contact@teach-learn-academy.ro
- Interzicem obținerea de foloase materiale prin vinderea, sub-licențierea și/sau comercializarea a oricărui material deținut de către Centrul Educațional Teach&Learn S.R.L
- Interzicem utilizarea articolelor Centrului Educațional Teach&Learn S.R.L cu obiectivul de a obține resurse financiare prin participarea la activități de colectare a datelor, strângere și scoatere de date din materialele websiteului Academia ABC.ro
- Interzicem folosirea tuturor materialelor noastre în alte scopuri decât cele educative și didactice.
- Interzicem utilizarea website-ului https://teach-learn-academy.ro/ în oricare mod care ar poate avea un impact negativ asupra accesului vizitatorilor la acesta.
- Interzicem folosirea website-ului https://teach-learn-academy.ro/ într-un mod judicios care contravine legilor din țară și/sau din afara țării sau în orice fel care ar putea aduce daune site-ului sau oricărei alte persoane sau entități juridice.
1. Politica de livrare
Editura Teach&Learn oferă posibilitatea publicării la alegere, în trei variante (pentru oricare se asigură ISBN):
- publicare clasică, pe suport fizic, de hârtie
- publicarea online – în Sala de Lectură a Bibliotecii Digitale
- publicare în format electronic – pe suport CD sau DVD
Între posibilitățile de publicare, Editura Teach&Learn oferă, deci, şi varianta ebook-ul-ului, de un format special, inovativ, care permite o maximă difuzie a cărţii şi numelui autorului, precum şi o maximă protecție împotriva copierii de text şi imagine din conținutul lucrării (dacă autorul doreşte activată această opţiune). Dacă o carte scrisă pe suport de hârtie poate fi copiată, scanată, multiplicată, lucrările publicate şi stocate pe serverele Bibliotecii Digitale – la cererea autorului – nu pot fi copiate.
Pentru a putea publica cu editura Teach&Learn se procedează astfel:
- se trimite lucrare pe adresa de email teach.learn@teach-learn-academy.ro pentru a fi verificată dacă îndeplinește condițiile de publicare.
- După verificare, se achita costul publicării in contul RO77INGB0000999915220765 sau, online, prin Netopia
- După achitarea serviciilor de editare a lucrărilor, în funcție de opțiunile autorilor, avem:
- pentru publicarea clasică, pe suport hârtie: după editarea lucrării, editura trimite lucrarea către tipografie. Tipografia cu care se colaborează, trimite autorului numărul de exemplare cerute și minim 8 exemplare le trimite editurii Teach&Learn pentru a le expedia bibliotecii naționale și bibliotecii județene.
- pentru publicarea online –după achitarea serviciilor editurii, lucrarea se publică în Sala de Lectură a Bibliotecii Digitale de pe site ul https://teach-learn-academy.ro/biblioteca-teach-learn/ . Autorului i se trimite prin curier (prioripost-poșta Română) certificatul de publicare în care este specificat link ul la care se găsește lucrarea.
- publicare în format electronic (pe suport CD sau DVD)- după achitarea serviciilor editurii (autorul achiziționază un minim de 47 exemplare), autorul primește prin curier (propripost -poșta română) CD-uri /DVD-urile rămase (editura expediază 6 exemplare bibliotecii naționale și un exemplar bibliotecii județene) împreună cu certificatul de publicare(cu ISBN ul acordat)
Ebook-urile comerciale (cu sigla eBook, găsite pe https://teach-learn-academy.ro/category/libraria-scriitorilor/ ) vândute de Editura Teach&Learn vor fi vizibile pe emailul clientului în maxim 24 de ore de la achiziționare.
Cărțile fizice și cărțile electronice sunt vândute în mod direct de afiliații Librăriei Scriitorilor.
Produsele afiliaților nu sunt vândute de Editura Teach&Learn. Cărțile fizice și ebook-urile electronice sunt vândute în mod personal și direct de afiliații Librăriei, care au achiziționat un raft virtual, fără a fi implicate mecanismele de vânzare prin card sau SMS proprii Librăriei Scriitorilor. Responsabilitaea livrării comenzilor primite, precum și retururile bunurilor cumpărate de la afiliați le revine integral acestora.
Precizări despre vânzarea de carte tipărită
Este obligația autorilor- afiliați ai Librăriei prin achiziția unui raft virtual – ca, la primirea unei comenzi, să contacteze clientul care a comandat cartea și s-o expedieze într-un termen maxim recomandat de 3 zile lucrătoare, în condițiile stabilite și agreate de comun acord cu clientul care a comandat cartea.Expedierea cărții tipărite este realizată direct de către autori sau reprezentanții acestora.
Editura Teach&Learn, proprietara Librăriei, nu are dreptul de comercializare asupra cărților publicate pe suport de hârtie de către autorii afiliați, chiar dacă publicarea s-a făcut de către Editura Sfântu Editura Teach&Learn. Toate cărțile sunt în posesia autorilor și au responsabilitatea comercializării lor.
În cadrul proiectelor, simpozionelor,conferințelor, cursurilor avizate, organizate de către Centrul Educațional “TEACH&LEARN”, după achitarea taxele de participare, materialele vor fi trimise pe emailul participanților în termen de două luni de la încheierea activității.
Materialele ce conțin resurse educaționale deschise sau soft-uri educaționale se analizează apoi, autorul, plătește online prin Nectopia sau în contul RO77INGB0000999915220765. Autorii vor primi adeverințe și/sau certificate de publicare pe adresa de email furnizată.
Pentru fiecare plată, Centrul Educațional “TEACH&LEARN” emite o factură și o trimite pe adresa de email din care s-a inițiat plata.Centrul Educațional “TEACH&LEARN desfășoară activități non-profit și nu este plătitoare de TVA. Facturile sunt emise cu TVA 0. Utilizatorul este de acord să primească o factură electronică de pe site fără o semnătură conform Art. 155 alin. (19) din Codul fiscal.
- Politica de anulare/returnare
Editura “Teach&Learn” pune în vânzare doar ebook-uri comerciale, aflate sub contract cu autorii, pe termen determinat. Ebook-urile comerciale nu pot fi returnate. Prin achiziția unui ebook comercial vă exprimați acordul cu pierderea dreptului de retur.
Produsele digitale (e-books) fac excepție de la condițiile obișnuite de retur întrucât sunt considerate servicii de către legislația în vigoare și nu pot fi returnate (art. 16 lit. m) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014).
Clientul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanță, fără a preciza motivele și fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele prevazute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere în termenul prevăzut de Legislația Incidentă, Clientul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, care poate fi trimisă prin e-mail la adresa: contact@teach-learn-academy.ro
În cazul celorlalte servicii oferite de către Cetrul Educațional “Teach&Learn”, perioada de retragere din Contractul la Distanță este de 15 zile si începe de la data la care produsul a fost preluat de către client.
Vânzătorul are obligaţia de a comunica clientului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea clientului a declaratției de rezoluțiune a Contractului la Distanță, va restitui acestuia, in principiu, toate plătțile efectuate de acesta.
Excepții de la dreptul de retragere din Contractul la Distanță:
Pentru claritate, conform dispozițiilor art. 16 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanță următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
- furnizarea de produse și/sau servicii al căror pret depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de cumpărător;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
3. Metode de plata acceptate
Puteti beneficia de gama serviciilor oferite de Centrul Educațional “Teach&Learn” folosind urmatoarele instrumente de plată:
Transfer bancar
Plata se poate face și prin virament bancar pe baza facturii proforme, oferirea serviciilor urmând a se face după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru. BANCA ING Cont IBAN: RO77INGB0000999915220765
Prin Card bancar
Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul NECTOPIA Acest sistem asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca și cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigură în primul rând ca nici o informație legată de card nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp.
Nu se rezervă serviciile/produsele centrului educațional “Teach&Learn”.
